|
|
Feedback
Het is nu di mei 21, 2013 5:36 am
|
Voetbaltopic Deel III (seizoen 2010-2011)
| Auteur |
Bericht |
|
henkmanz
Schoenen: 9.5-10
|
 Re: Voetbaltopic Deel III (seizoen 2010-2011)
Hij mag toch wel zo'n reactie posten? Dit is en blijft een vrij forum. De bende in Enschede is nog niet opgeruimd, was net in het centrum en ze zijn nog bezig... Twente heeft wel laten zien dat FCT nog steeds de beste fans van NL heeft, kampioenschap of niet  .
|
| ma mei 16, 2011 4:41 pm |
|
 |
|
funkybastard
Schoenen: 8.5
|
|
| ma mei 16, 2011 10:28 pm |
|
 |
|
Rickkkkk
Schoenen: 9 - 9.5
|
henkmanz schreef: Hij mag toch wel zo'n reactie posten? Dit is en blijft een vrij forum. De bende in Enschede is nog niet opgeruimd, was net in het centrum en ze zijn nog bezig... Twente heeft wel laten zien dat FCT nog steeds de beste fans van NL heeft, kampioenschap of niet  . Kickz en BBS zijn bezig met hun revolutie op Lacebag dus ik laat ze lekker gaan. Het is niet zo dat ze de nieuwe Kho zijn maar ik gun ze hun lol. Om mijn post wat verder aan te vullen...Ik ben heel erg blij met het kampioenschap voor Ajax, MAAR vind dat de Twente aanhang het heel sportief heeft opgepakt, zeker als je kijkt naar het feestje in Enschede. Dat kunnen Ajax supporters niet zo goed, blij zij met een tweede plek.
|
| di mei 17, 2011 8:00 am |
|
 |
|
crack
De Grolsch Meester
Schoenen: 10
|
ajax wil onze theo.... verkoop ze nee....aub. 
_________________ YOU,RE GONNA GET YOURS
|
| di mei 17, 2011 10:17 am |
|
 |
|
grazy monky
Inclusief mondkapje
Geregistreerd: di jun 02, 2009 4:43 pm Woonplaats: een klein boeren gat
|
Theo wil zelf ook weg wat ik begrijp.... Citaat: De meest opvallende aanwinst wordt FC Twente-smaakmaker en Telesport Voetballer van het Jaar Theo Janssen, die graag naar Ajax wil.
_________________ [quote="welkomopdezaak"]Rappers zijn bijna allemaal mietjes.[/quote] [quote="mickert"]jeweet et is je boii pikachu[/quote]
|
| di mei 17, 2011 11:31 am |
|
 |
|
Ernie
Sneaker Pimp
Schoenen: US 10.5
|
Ik snap dat hij een stapje hoger wil (lees: meer wil verdienen), maar om dat dan binnen Nederland te doen begrijp ik niet helemaal.
|
| di mei 17, 2011 11:36 am |
|
 |
|
Ola
Schoenen: US8,5/9
|
Twente laat toch niet zijn beste speler naar de grootste concurrent gaan..?
|
| di mei 17, 2011 11:47 am |
|
 |
|
Ernie
Sneaker Pimp
|
Elke club kan hem voor 3 miljoen zo overnemen.
|
| di mei 17, 2011 11:50 am |
|
 |
|
grazy monky
Inclusief mondkapje
|
inderdaad, zelf verwacht ik nog wel dat hij naar duitsland of zo iets gaat(ik hoop natuurlijk voor hem naar engeland of iets zuid europese natuurlijk). Maar waarom nou weer naar Ajax..... maar ja als je zo over je team genoten spreekt; Citaat: "Je kon in deze wedstrijd zien wie de mannen waren en wie niet. Ik ben teleurgesteld in mijn ploeggenoten”, bromde de 29-jarige middenvelder, die vervolgens ook direct aanstuurde op een vertrek uit Enschede. "Ik ga volgende week met mijn zaakwaarnemer zitten en dan hoop ik dat er iets moois bij zit.”
_________________ [quote="welkomopdezaak"]Rappers zijn bijna allemaal mietjes.[/quote] [quote="mickert"]jeweet et is je boii pikachu[/quote]
|
| di mei 17, 2011 12:16 pm |
|
 |
|
Jmfhaatze
Geregistreerd: vr okt 31, 2008 12:46 am Woonplaats: Rotterdam Noord
Schoenen: 12
|
grazy monky schreef: inderdaad, zelf verwacht ik nog wel dat hij naar duitsland of zo iets gaat(ik hoop natuurlijk voor hem naar engeland of iets zuid europese natuurlijk). Maar waarom nou weer naar Ajax..... maar ja als je zo over je team genoten spreekt; Citaat: "Je kon in deze wedstrijd zien wie de mannen waren en wie niet. Ik ben teleurgesteld in mijn ploeggenoten”, bromde de 29-jarige middenvelder, die vervolgens ook direct aanstuurde op een vertrek uit Enschede. "Ik ga volgende week met mijn zaakwaarnemer zitten en dan hoop ik dat er iets moois bij zit.”
En terecht je zag dat ze niet 100% gaven.
_________________ Next level is gay!
|
| di mei 17, 2011 12:20 pm |
|
 |
|
Lewis
|
De enige die zich echt liet kennen was theo jansen. Die was na dat die de bal niet meer terugkreeg van de ballenjongen alleen nog maar met publiek en andere randzaken bezig.
_________________ Je Maintiendrai Letates schreef: waar kan je toffe asbakken kopen?!
|
| di mei 17, 2011 12:25 pm |
|
 |
|
Luchtgolf
Schoenen: 10.5-11
|
Ernie schreef: Ik snap dat hij een stapje hoger wil (lees: meer wil verdienen), maar om dat dan binnen Nederland te doen begrijp ik niet helemaal. Misschien heeft ie gister VI gekeken.
_________________ Team Gumsole.
|
| di mei 17, 2011 12:39 pm |
|
 |
|
henkmanz
|
Theo gaat niet naar Ajax.
|
| di mei 17, 2011 1:20 pm |
|
 |
|
buitenbadshit
Lacebag Khommando
|
Rickkkkk schreef: henkmanz schreef: Hij mag toch wel zo'n reactie posten? Dit is en blijft een vrij forum. De bende in Enschede is nog niet opgeruimd, was net in het centrum en ze zijn nog bezig... Twente heeft wel laten zien dat FCT nog steeds de beste fans van NL heeft, kampioenschap of niet  . Kickz en BBS zijn bezig met hun revolutie op Lacebag dus ik laat ze lekker gaan. Het is niet zo dat ze de nieuwe Kho zijn maar ik gun ze hun lol. Om mijn post wat verder aan te vullen...Ik ben heel erg blij met het kampioenschap voor Ajax, MAAR vind dat de Twente aanhang het heel sportief heeft opgepakt, zeker als je kijkt naar het feestje in Enschede. Dat kunnen Ajax supporters niet zo goed, blij zij met een tweede plek. Jonge, lul niet zo slap, Ajax kan ook niet eens omgaan met het kampioenschap, de spelersbus (!!!!!) is bekogeld door eigen fans, 60 arrestaties. Leuke "supporters". Maar je bent een echte Ajax supporter, net zoals bijna alle andere, alles bekijken door Ajax-ogen maar de waarheid onder ogen zien is moeilijk... Niemand anders bestaat voor jullie, als Ajax kut speelt mag niemand het zeggen... En nu Ajax kampioen is moet iedereen het weten met domme ondoordachte opmerkingen, kom dan met goede argumenten? Twente verdiende het om kampioen te worden, is het niet op basis van deze wedstrijd, is het op basis van de rest van het seizoen... Al met al gefeliciteerd het gaat toch om de meeste punten aan het eind van het seizoen.
|
| di mei 17, 2011 3:19 pm |
|
 |
|
buitenbadshit
Lacebag Khommando
|
Oja, o o o o, wat ga ik Theo ineens minder dope vinden als hij bij Ajax gaat voetballen...
Ola, het draait allemaal om geld, als ze het idee hebben dat ze er beter van worden, pakken ze elke cent. Kijk naar Ajax (alsof we dat nog niet genoeg gedaan hebben..) Rik van den Boog, de helft van de supporters weet denk ik weet denk ik niet eens wie hij is... en waarom hij weg gaat. Die kerel houd de eer aan zichzelf en vertrekt omdat die kenau Johan Cruijff komt. Cruijff gaat veel meer verdienen dan Mr van den Boog, maar hoor je Ajax klagen daarover? Kortom alles draait om geld... Daarom gaat/wilt Twente Theo Janssen beter nu verkopen dan volgend seizoen, mocht hij toevallig een minder seizoen hebben is hij meteen de helft minder waard... (Jonathan de Guzman - Feyenoord)
|
| di mei 17, 2011 3:26 pm |
|
 |
|
keetje
Lacebag Family
Schoenen: 6/6.5
|
Hmm Theo naar Ajax? Zie het nog niet echt gebeuren.. zou eerder een buitenlandse club verwachten. 'echte' fans heb je jammer genoeg ook bij de aanhang zitten, zal waarschijnlijk wel nooit veranderen  Hoewel bij Twente waarschijnlijk de gun factor hoger was ben ik als Ajax supporter blij met dit toch wel onverwachte kampioenschap. Twente ( en PSV) hebben het voornamelijk aan zichzelf te danken, ze hebben ajax zelf in het zadel geholpen...
|
| di mei 17, 2011 3:39 pm |
|
 |
|
buitenbadshit
Lacebag Khommando
|
leuk je hier ook eens te zien Keetje, indd, de gunfactor bij Twente is eigenlijk het hele seizoen al hoger geweest dan bij Ajax. en ze hebben Ajax zeker in het zadel geholpen door onder hun niveau te voetballen, maar Ajax had ook een heeel groot voordeel met de ECHTE supporters in de ArenA. Ze hebben er 93 minuten achter gestaan (onee, er is een staanverbod in de ArenA  ) en op basis van het vertoonde spel van Ajax deze pot, verdiende ze het ook..
|
| di mei 17, 2011 3:47 pm |
|
 |
|
henkmanz
|
De Ajax supporters hebben hier gedaan wat ze het hele seizoen horen te doen. Staan achter hun club. Dus niet alleen als ze toevallig kampioen kunnen worden, maar ook tegen Roda of RKC. Ajax is het verplicht aan Nederland en Europa elk jaar CL te spelen en dat ook verdienstelijk te doen. De club heeft een te grote historie en prijzenkast om nu te gaan lopen sucken. Ik hoop oprecht dat Ajax komend seizoen beter gaat spelen, dan heeft Twente iets om zich aan op te trekken en staat Nederland met de Eredivisie een stuk beter op de kaart in Europa.
@BBS: laat de ajacieden lekker blij zijn. Beter dat dan dat ze hun frustraties van de afgelopen 7 jaar uiten richting Twente-fans, wat overigens wel erg veel gebeurd.
|
| di mei 17, 2011 3:54 pm |
|
 |
|
Para
Schoenen: 11.5-12
|
Ik vraag me toch af hoe bbs erbij komt dat Cruijff Van den Boog op gaat volgen? En dat hij meer gaat verdienen dan Van den Boog? Hij gaat waarschijnlijk in de Raad van Commissarissen zitten.
|
| di mei 17, 2011 4:23 pm |
|
 |
|
henkmanz
|
BBS heeft die mad intel nu hij in Amsterdam woont  . Maar Cruijff een 'kenau' noemen is niet echt slim: die naam is alleen voor vrouwen bedoeld 
|
| di mei 17, 2011 4:33 pm |
|
 |
|
Ernie
Sneaker Pimp
|
Als ik Cruijff hoor, veel praten weinig inhoud, dan zou het zo een vrouw kunnen zijn. 
|
| di mei 17, 2011 5:00 pm |
|
 |
|
Rickkkkk
|
buitenbadshit schreef: Rickkkkk schreef: henkmanz schreef: Hij mag toch wel zo'n reactie posten? Dit is en blijft een vrij forum. De bende in Enschede is nog niet opgeruimd, was net in het centrum en ze zijn nog bezig... Twente heeft wel laten zien dat FCT nog steeds de beste fans van NL heeft, kampioenschap of niet  . Kickz en BBS zijn bezig met hun revolutie op Lacebag dus ik laat ze lekker gaan. Het is niet zo dat ze de nieuwe Kho zijn maar ik gun ze hun lol. Om mijn post wat verder aan te vullen...Ik ben heel erg blij met het kampioenschap voor Ajax, MAAR vind dat de Twente aanhang het heel sportief heeft opgepakt, zeker als je kijkt naar het feestje in Enschede. Dat kunnen Ajax supporters niet zo goed, blij zij met een tweede plek. Jonge, lul niet zo slap, Ajax kan ook niet eens omgaan met het kampioenschap, de spelersbus (!!!!!) is bekogeld door eigen fans, 60 arrestaties. Leuke "supporters". Maar je bent een echte Ajax supporter, net zoals bijna alle andere, alles bekijken door Ajax-ogen maar de waarheid onder ogen zien is moeilijk... Niemand anders bestaat voor jullie, als Ajax kut speelt mag niemand het zeggen... En nu Ajax kampioen is moet iedereen het weten met domme ondoordachte opmerkingen, kom dan met goede argumenten? Twente verdiende het om kampioen te worden, is het niet op basis van deze wedstrijd, is het op basis van de rest van het seizoen... Al met al gefeliciteerd het gaat toch om de meeste punten aan het eind van het seizoen. Ik snap al waarom je zo dom overkomt, je kunt/wil gewoon niet lezen Volgens mij schrijf ik toch juist dat ik het heel sportief vindt van de Twente supporters dat die een tweede plek nog zo uitbundig vieren....In tegenstelling tot een groot deel van de Ajax supporters die meer geven om het relschoppen in plaats van genieten van het kampioenschap. Het vervelende is dat ik daar al jaren niet meer van 'schrik'. Ik erger me ook aan gasten die alleen maar naar wedstrijden gaan om te schreeuwen/te zuipen/te blowen/te knokken. En tsja, verdiende Ajax het om kampioen te worden? Moeilijk om te zeggen, Ajax heeft op momenten heel goed gespeeld, maar het was over het hele seizoen eigenlijk niet om aan te zien. Twente heeft echter onder hun kunnen gevoetbald en het daardoor een beetje uit handen gegeven. henkmanz schreef: De Ajax supporters hebben hier gedaan wat ze het hele seizoen horen te doen. Staan achter hun club. Dus niet alleen als ze toevallig kampioen kunnen worden, maar ook tegen Roda of RKC. Ajax is het verplicht aan Nederland en Europa elk jaar CL te spelen en dat ook verdienstelijk te doen. De club heeft een te grote historie en prijzenkast om nu te gaan lopen sucken. Ik hoop oprecht dat Ajax komend seizoen beter gaat spelen, dan heeft Twente iets om zich aan op te trekken en staat Nederland met de Eredivisie een stuk beter op de kaart in Europa. Wat je zegt is absoluut waar. Dat is voor mij ook één van de redenen waarom ik dit seizoen heel vervelend vind voor Feyenoord. Ajax, Feyenoord en PSV hebben internationaal al een naam. Clubs als AZ en Twente hebben zich in de afgelopen jaren ook in dat rijtje mogen plaatsen en het zou leuk zijn als daar 'vaste' wisseling in kan komen. De Eredivisie moet een beetje van het Mickey Mouse imago af. Misschien blijven spelers dan wat langer bij een club in plaats van overhaast de overstap naar een te grote club te nemen.
Laatst bijgewerkt door Rickkkkk op di mei 17, 2011 5:07 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
| di mei 17, 2011 5:02 pm |
|
 |
|
buitenbadshit
Lacebag Khommando
|
my bad idd, las verkeerd, ik dacht dat je kritiek gaf over hoe Twente omging met hun 2e plaats.
|
| di mei 17, 2011 5:06 pm |
|
 |
|
Rickkkkk
|
Ok! Ik ben benieuwd wie Twente gaat loten in ieder geval. Ik kan me nog goed de wedstrijd tegen Inter Milaan herinneren van vorig jaar, dat was absoluut genieten als Nederlands voetballiefhebber!
|
| di mei 17, 2011 5:09 pm |
|
 |
|
buitenbadshit
Lacebag Khommando
|
Dat dus,
Wauw wat een match was dat, toen kreeg Theo nog een kopstoot en een klap van Eto'o, toen liet hij zich niet kennen itt afgelopen zondag!
|
| di mei 17, 2011 5:11 pm |
|
 |
|
Ola
|
Het is allemaal nogal dubbelzinnig. Aan de ene kant is het kut voor Twente als Janssen echt naar Ajax zou gaan. Als Ajacied weet ik ook niet wat ik er van moet vinden, blijft een raar fenomeen (net als El Hamdaoui), dit is echter geen nieuw fenomeen. Aan de andere kant behoudt de eredivisie wel een topspeler (alhoewel ik denk dat Janssen zo;n seizoen nooit meer kan evenaren). Als ik in de arena ben (zo;n 1x in de 2 maanden, meer geld heb ik niet/wil ik er niet aan uitgeven), wil ik aan de ene kant juichen, springen en erger ik me aan het feit dat als je gaat staan om je heen blikken krijgt van wattefok (zelfs in belangrijke wedstrijden tegen Dynamo & Spartak). Echter heb ik ook een paar keer in de F-Side gezeten en daar erger je je weer aan de simpele zielen, om je heen, die stoelen slopen, wc's onderpissen & te simpele taal uitslaan. De huldiging bij het Museumplein vond ik al helemaal een aanfluiting; de arme man op het podium was meer bezig met mensen uit torens schreeuwen en moest om de 2 minuten vragen of het publiek wat naar achter wilde aangezien de mensen voorin platgedrukt werden. Volgende keer vier ik dan ook feest in mijn eigen huis. Daarnaast ben ik er nou ook niet helemaal over uit hoe de Eredivisie sterker kan worden, uitbreiding van de top 3 naar de top 5 (inclusief AZ & Twente) lijkt me juist een voordeel, resultaten in Europa doen echter anders blijken.
|
| di mei 17, 2011 5:44 pm |
|
 |
|
Ernie
Sneaker Pimp
|
Bij een vriend op het werk had een Twente fan een weddenschap verloren van een Ajacied. 
|
| di mei 17, 2011 5:45 pm |
|
 |
|
Ola
|
Daarnaast lijkt de aanstelling van Cruijff in wat voor positie dan ook, een goede zaak. Het is toch een grote persoonlijkheid en zijn plannen over de jeugd klinken aardig. Zou t overigens wel zonde vinden als Danny Blind geslachtofferd wordt (blijft een medezeeuw :  ), zie dit echter niet zo 1 2 3 gebeuren met Frank de Boer als coach van Ajax.
|
| di mei 17, 2011 5:46 pm |
|
 |
|
grazy monky
Inclusief mondkapje
|
het valt me overgens ook op dat er deze keer niet is geroepen dat het de fout van de scheids was.... komt dat ook doordat de twente suporters veel sporiever zijn?
|
| di mei 17, 2011 10:03 pm |
|
 |
|
henkmanz
|
Twentenaren zijn nuchter, we weten donders goed dat dit een slechte wedstrijd was. Als je dan de scheids gaat beschuldigen maak je jezelf alleen maar belachelijk.
|
| wo mei 18, 2011 12:24 am |
|
|