|
|
Feedback
Het is nu ma mei 20, 2013 11:41 pm
|
| Auteur |
Bericht |
|
buitenbadshit
Lacebag Khommando
Schoenen: 10
|
 Re: SOTY 2010: Ronde 3 is up!
Dan haal ik je iig weer van josti blok af, want dat "toon bericht" begint vervelend te worden! /grapje
|
| ma dec 20, 2010 7:22 pm |
|
 |
|
Spencer
Mark McCulinairy
Schoenen: 9.5 / 10
|
Stel gewoon je vragen man, dan zie je zelf wel of ik wel of geen antwoord geeft. Geef ik niets zeggende antwoorden? In mijn reactie naar jou geef ik het voordeel+kleine uitleg, wat wil je nog meer horen. Citaat: Snap nog steeds niet waarom het een succes is, vind het argument dat alle mensen die hebben gestemd op alles hebben gestemd echt onzin. waarom?
_________________ [b][url=http://www.lacebag.nl][color=#0d6fdc]LACEBAG[/color][color=#ff028c].NL[/color][/url][/b]
|
| ma dec 20, 2010 11:51 pm |
|
 |
|
Warhead
Luc Aarts groupie
|
Citaat: Snap nog steeds niet waarom het een succes is Er wordt goed gestemd. Newsflash: Er zijn ook LB bezoekers zonder forumaccount of dagelijkse posts op het forum.
_________________ in my quest to maintain originality, persona and longer life, I have happened upon this new device ( the net) which offers unlimited possibilities and unseen horizons.
|
| ma dec 20, 2010 11:56 pm |
|
 |
|
Letates
wat is TON?
Schoenen: US7
|
Spencer schreef: Stel gewoon je vragen man, dan zie je zelf wel of ik wel of geen antwoord geeft. Geef ik niets zeggende antwoorden? In mijn reactie naar jou geef ik het voordeel+kleine uitleg, wat wil je nog meer horen. Citaat: Snap nog steeds niet waarom het een succes is, vind het argument dat alle mensen die hebben gestemd op alles hebben gestemd echt onzin. waarom? Ik vind het onzin tegenover dat men weer een FB account hier voor nodig heb terwijl sommige LB'ers geen FB hebben. Mensen worden nu overgehaald een FB account aan te maken ipv een LB account. Snap wel dat het stemmen gemakkelijker is gemaakt maar kon het zelfde niet bereikt worden op LB? Warhead schreef: Citaat: Snap nog steeds niet waarom het een succes is Er wordt goed gestemd. Newsflash: Er zijn ook LB bezoekers zonder forumaccount of dagelijkse posts op het forum. Haalt dit mensen over om een account te maken voor lacebag of voor FB?
_________________ Sinji schreef: Jongen, Jovele Janoski's! greathoudini schreef: Letates op janoski's en een cancer bats t-shirt.
|
| di dec 21, 2010 1:16 am |
|
 |
|
Warhead
Luc Aarts groupie
|
Er zijn meer LB bezoekers met een FB account dan LB forumusers zonder FB account. In onze doelgroep heeft het grootste gedeelte namelijk gewoon FB. Het moeten aanmaken van een account om ergens aan mee te doen is vaak een hoge drempel, veel gedoe, username en password verzinnen, account bevestigen etc. Een 'like' op FB en gewoon stemmen is een veel lagere drempel. We verwachten dus ook niet dat forum gebruikers zonder FB hiervoor speciaal een account aanmaken, maar we bereiken op deze manier wel meer mensen.
_________________ in my quest to maintain originality, persona and longer life, I have happened upon this new device ( the net) which offers unlimited possibilities and unseen horizons.
|
| di dec 21, 2010 1:21 am |
|
 |
|
PeterWeej
Schoenen: US13
|
Adidas Skateboarding Busenitz Maroon, Jordan VI Oreo, New Balance M1300JP & Nike Air Max 1 x Patta + Parra hebben mijn vote 
|
| di dec 21, 2010 2:44 pm |
|
 |
|
welkomopdezaak
|
de hormonale topic 2010
Geen hikers..........jammer.
_________________ Miauw.
|
| di dec 21, 2010 2:59 pm |
|
 |
|
Stoor
is een:
Schoenen: 2 per keer
|
Zo.. veel buiten geweest geen tijd gehad mee te lezen.. Heb ff teruggelezen en wil toch wat puntjes zetten (snuiffff).. Spenc heeft goede punten wat betreft het tactisch stemmen en de toegankelijkheid, maar laat deze punten naar mijn mening te zwaar wegen. natuurlijk zijn er verborgen voordelen, maar dit blijft the internetzzz dus ik zou die opportunities met een flinke korrel zout nemen.. Naamsbekendheid maken via andere stromen is heel goed, maar je key features (wat SOTY is) zou je altijd dicht bij jezelf moeten houden.. in elk geval in eigen beheer, en hoe je het ook bekijkt, op FB heb je dat niet. Sterker nog, je bent waarschijnlijk waardevoller voor FB dan voor jezelf, want de grote spelers zitten echt wel mee te kijken hoe het allemaal verloopt.. en denk je dat die daarna nog hierheen komen? reken er maar niet op. en @ Warheezy's post Citaat: Er zijn meer LB bezoekers met een FB account dan LB forumusers zonder FB account. In onze doelgroep heeft het grootste gedeelte namelijk gewoon FB. Het moeten aanmaken van een account om ergens aan mee te doen is vaak een hoge drempel, veel gedoe, username en password verzinnen, account bevestigen etc. Een 'like' op FB en gewoon stemmen is een veel lagere drempel. We verwachten dus ook niet dat forum gebruikers zonder FB hiervoor speciaal een account aanmaken, maar we bereiken op deze manier wel meer mensen. Dit is eigenlijk omgekeerde wereld als je het mij vraagt... Ben je admin op lacebag, of admin op facebook? ik doel daarmee op "In onze doelgroep heeft het grootste gedeelte namelijk gewoon FB" en dan opperen dat de drempel om hier op de site een accoun t te maken te hoog is. Vertaal dat naar elke andere werksituatie en een dergelijke opmerking naar een directeur zou je laten aansluiten in de rij bij het CWI denk ik... Want dan heb je mijns inziens, als je lacebag als bedrijf met reclameopportunities en mogelijke andere betrekkingen gaat zien op professioneel vlak je prioriteiten helemaal verkeerd staan. JUIST akties die veel kijkers trekken, JUIST het aantrekkelijk maken om die drempel te beklimmen en een account te maken zorgen dat je site groeit. Dat er asociale media zijn waar er over je gepraat wordt is fijn, maar je moet je focus daar niet naartoe gaan verleggen want dan geef je je eigen succes gewoon uit handen. je moet dat soort dingen JUIST gebruiken om het naar je toe te trekken... Verder niet persoonlijk bedoeld, maar ik denk dat het erg moeilijk is voor mensen die midden in die stroom meedrijven en van zichzelf al op andere plekken hangen en in elke nieuwe ontwikkeling duiken zonder eerst goed naar het totaalplaatje te kijken, het erg moeilijk is om te relativeren en objectief te kijken of het wel de beste richting is. Want je kan het beargumenteren hoe je wil, het blijft wel meer dan een beetje meespringen op de FB bandwagon.. je doet daar niet alleen aankondigingen, je gaat er onderdelen van je eigen ding op onderbrengen, waardoor het je ding niet meer is.
_________________ All court premium QS brown - Atmos free's - trainer dunks - all us 11 http://www.lacebag.nl/forum/viewtopic.php?f=60&t=26565&p=773609#p773609
|
| do dec 23, 2010 4:57 pm |
|
 |
|
Warhead
Luc Aarts groupie
|
Lacebag is meer dan alleen het forum he. Succes van de site is niet alleen maar forumaccounts/posts. We kijken nu juist naar andere mensen als die deze discussie met ons aangaan. Hoe houd je mensen die niet dagelijks op de site komen close? Juist door ze ook via andere kanalen aan te spreken. Naamsbekendheid, imago etc. Daarnaast is het ook een makkelijke manier waarop meer mensen LB leren kennen, dmv bijvoorbeeld een 'like' of een retweet, die vele malen makkelijker zijn dan een linkje kopiëren en er wat tekst bij schrijven.
Verder verplaatsen we niet de hele site naar FB ofzo, dit is juist een ding waardoor de LB naam weer eens wat aandacht krijgt en mensen de site weer eens bezoeken voor de samenvatting. In de toekomst komt er meer en dan is het zaadje alvast geplant of recentelijk bewaterd.
|
| do dec 23, 2010 5:23 pm |
|
 |
|
Stoor
is een:
Schoenen: 2 per keer
|
ik begrijp niet dat je niet inziet dat het een kromme redenatie is... Als de buren een feestje hebben, ga je niet je muziekcollectie daar neerzetten, maar je "adverteert" dat je een mooie muziekcollectie hebt zodat mensen bij jou komen kijken(luisteren). Misschien wat rare analogie, maar ik probeer duidelijk te maken dat je een sterk punt van de site nu weggeeft aan een ander. Een tweet "DE SOTY IS WEER BEGONNEN OP LACEBAG.NL" word geretweet, zal dat meer hits op lacebag opleveren dan dat je die SOTY op FB ofzo onderbrengt. en daar gaat het toch om? of wil je graag dat Mark Zuckerberg nog wat extra geld verdient aan jouw harde werk om die hele SOTY op te zetten? Er zijn bezoekers die niet op het forum komen, die eigenlijk alleen voor de SOTY komen, en misschien een blogje meepakken als ze hier voor de SOTY komen... waar zijn die nu dan? Je hebt nu een van de weinige redenen (want ze komen niet op het forum) ergens anders ondergebracht, waarom zouden ze alsnog komen dan? Ze weten je naam ja, maar ze komen niet -> doel voorbij geschoten.
Verder is het me helemaal duidelijk dat je aandacht wil genereren... maar de manier waarop zou ik zelf in een dergelijke situatie nooit, maar dan ook nooit overwegen. Hoe makkelijk het ook is, je geeft iets heel sterks van jezelf uit handen, want in principe kan er nu door FB mee gedaan worden wat ze willen. Verder even voor alle duidelijkheid vind ik het goed dat het niet stil staat, maar nogmaals, klakkeloos meegaan met alles is je eigen ding uit handen geven, en dat is wat er in mijn optiek nu gebeurd. Hoe meer reden ze hebben om hierheen te komen, hoe makkelijker het is om ze te binden. Social media zijn leuk, maar maken alles asocialer. Forum is wat dat betreft een goed voorbeeld. Discussies kunnen alleen hier plaatsvinden, op FB bestaan die niet. Mensen praten tegen en over elkaar, niet met elkaar. En ja dat klinkt weer als een ekte FB-hater, maar let er maar eens goed op.
_________________ All court premium QS brown - Atmos free's - trainer dunks - all us 11 http://www.lacebag.nl/forum/viewtopic.php?f=60&t=26565&p=773609#p773609
|
| do dec 23, 2010 6:10 pm |
|
 |
|
Brugwachter
Irukandji
|
Stoor is de enige die de spijker op zijn kop slaat.
Failbook & bigger Failbag.
|
| do dec 23, 2010 7:15 pm |
|
 |
|
Spencer
Mark McCulinairy
|
Stoor waarom herhaal je alles wat al gezegd is, daarnaast is over de besluitvorming rondom facebook/forum goed nagedacht. De punten die in dit topic steeds worden gebruikt zijn daarin meegenomen, maar wogen niet op tegen andere punten die ik hier niet ga benoemen.
Daarom maakt het ook niet uit hoeveel energie en tijd er wordt gestoken om argumenten te geven tegen de facebook actie. Alles is namelijk al wel overwogen.
_________________ [b][url=http://www.lacebag.nl][color=#0d6fdc]LACEBAG[/color][color=#ff028c].NL[/color][/url][/b]
|
| vr dec 24, 2010 1:02 pm |
|
 |
|
RuudRhythm
Lacebag Veteran
Schoenen: US 11
|
Maar snappen jullie wel wat Stoor bedoelt?
_________________ ------ JRQ schreef: Ik zal wikipedia'en voor dat je iets typt 
|
| vr dec 24, 2010 4:17 pm |
|
 |
|
henkmanz
Schoenen: 9.5-10
|
Ik ga niet herhalen wat Stoor zegt maar sluit me nagenoeg in alles aan wat hij zegt. In feite zeggen jullie: 'SOTY 2010 is beter dan SOTY 2009, hiervoor hebben wij bewijs, maar dat laten we niet zien'. Spenc & Warhead: zolang jullie de geheimhouding rond de cijfers en het doel daarvan in stand houden zullen wij nooit snappen waarom jullie hiervoor gekozen hebben.
|
| vr dec 24, 2010 4:49 pm |
|
 |
|
RuudRhythm
Lacebag Veteran
Schoenen: US 11
|
maar dat is niet wat Stoor bedoelt.
Wat hij zegt is dat ze een idee/concept/wedstrijd or what ever niet in eigenbeheer hebben en dat ze het uitlenen aan een externe factor namelijk FB. Dat dat nou de SOTY is, is nu een makkelijk voorbeeld.
Stel je hebt een idee, een goed lopende website, veel users, veel pageviews, veel clicks, dan gaat het niet eens over aangemelde users of actieve users.
Op je website kan je je eigen content beheren (en kun je exact zien wat users doen op je website), maar dat doe je niet je gaat nu naar een social media om daar je idee uit te voeren. Dat is een verkeerde manier van social media gebruiken.
Om je website/wedstrijd op een social media aan te melden en om daar updates te geven en om het daar te pushen zodat mensen naar je website gaan om daar te gaan voten/te kijken or what ever, dat is een uitgangspunt van social media en ook een hele goedkope manier van reclame. En wat je daarmee kan bereiken is dat sponsoren/advertising/bedrijven je reclame/ads/videocommercials bieden waar jij dan weer geld mee kan genereren omdat jij aan kan tonen dat je via gebruik van social media jou websitehits stijgen een bedrijf vind het helemaal niet spannend dat jij 1000000x bekeken word op Facebook zonder dat ze door klikken naar je website. Wat ze wel interessant vinden is dat al die 100000 Facebook bezoekers naar Lacebag gaan.
Een adverteerder gaat niet op Lacebag een advertentie zetten omdat hun Facebook profiel niet goed bezocht word.
Dat je de mensen die zich niet aanmelden op Lacebag ook een kans wilt geven om te stemmen snap ik niet zo goed, dan moeten ze zich maar aanmelden om mee te doen, iets wat ook nog eens veel beter is voor je website omdat je met cijfers, hits, pageviews, clicks, users, actieve users je website kan "verkopen".
Dat ze geen openbaarmaking willen maken over een aantal ideeen, snap ik totaal en dat zou ik ook niet doen, maar dan blijft het voor ons gissen en moeten we een beetje hard op denken en zelf ingeving geven op hun ideeen.
_________________ ------ JRQ schreef: Ik zal wikipedia'en voor dat je iets typt 
|
| vr dec 24, 2010 5:08 pm |
|
 |
|
welkomopdezaak
|
Deze discussies doen me denken aan voetbalfans die uitleg vragen aan bestuur, prachtig.
Ga je ook zo lang met je baas in gesprek over dingen waar je geen beslissingsbevoegdheid in hebt? Of bewaar je die persoonlijke eigenschap liever voor internet?
_________________ Miauw.
|
| vr dec 24, 2010 5:17 pm |
|
 |
|
henkmanz
|
@ Ruud, Ik vatte niet samen wat Stoor zei, ik sloot me aan bij wat hij zei en zei datgene er achteraan. @ WODZ, ligt eraan wie mn baas is, dat deed ik bij Britain geregeld ja. Misschien is dat de reden wel waarom ik er niet meer werk maar ongenoegen uiten mag toch.. daarvoor is dit een forum. En die voetbalfans krijgen geregeld inspraak hoor  .
|
| vr dec 24, 2010 5:19 pm |
|
 |
|
Warhead
Luc Aarts groupie
|
 Re: SOTY 2010: Halve finale!
Ondertussen is de halve finale geplaatst. Get your vote on! http://www.lacebag.nl/2010/12/shoe-of-t ... ve-finale/
|
| vr dec 24, 2010 5:26 pm |
|
 |
|
henkmanz
|
klopt het dat ik niet kan scrollen? ik probeer te stemmen op de Oreos vs NB's maar kan niet omlaag...
|
| vr dec 24, 2010 5:43 pm |
|
 |
|
Warhead
Luc Aarts groupie
|
Had ik de vorige ronde ook met FF, even later werkte het echter wel. Andere browsers: Geen probleem.
|
| vr dec 24, 2010 5:47 pm |
|
 |
|
Sinji
Lacebag Mod
Schoenen: 7,5 - 8
|
Hoe je het ook went of keert. De beleving is nu een stuk minder dynamisch en betrokken...
|
| vr dec 24, 2010 5:52 pm |
|
 |
|
pherkan
Schoenen: US9
|
jordan 6 for president.
_________________ tewittuh.com/pherkan.
|
| vr dec 24, 2010 5:55 pm |
|
 |
|
welkomopdezaak
|
ik zit er volop in hoor, heb er zelfs een fb account voor aangemaakt.
_________________ Miauw.
|
| vr dec 24, 2010 5:56 pm |
|
 |
|
Ig
Schoenen: 8 - 8.5
|
Elke schoen waar ik de vorige ronde op heb gestemd is er uit 
_________________ Oke
|
| vr dec 24, 2010 6:16 pm |
|
 |
|
Ola
Schoenen: US8,5/9
|
snap niet wat die oreo's tussen de rest doet maar mooie (vooral door veelzijdigheid merken) halve finale
|
| vr dec 24, 2010 6:28 pm |
|
 |
|
Wai
Fatoes et prêt-à-porter
|
LOL@Discussie. Nergens voor nodig. Parra Air max gaat winnen, maar dat wisten we al voordat de SOTY begon. Voor mij is NB 1300JP de absolute winnaar van 2010. Happy Holidays!
_________________ WRAURFF!
Laatst bijgewerkt door Wai op vr dec 24, 2010 9:45 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
| vr dec 24, 2010 6:32 pm |
|
 |
|
Cali
One shoe to rule them all
Schoenen: 9/9,5/10
|
wai schreef: LOL@Discussie. Nergens voor nodig. Parra Air max gaat winnen, maar dat wisten we wel voordat de SOTY begon. Voor mij is NB 1300JP de absolute winnaar van 2010. Happy Holidays! I second that.
_________________ Selling out is the new keeping it real.
|
| vr dec 24, 2010 6:39 pm |
|
 |
|
pherkan
Schoenen: US9
|
welkomopdezaak schreef: ik zit er volop in hoor, heb er zelfs een fb account voor aangemaakt.
_________________ tewittuh.com/pherkan.
|
| vr dec 24, 2010 8:01 pm |
|
 |
|
Spencer
Mark McCulinairy
|
Word @ Wai, parra gaat winnen.
|
| vr dec 24, 2010 8:10 pm |
|
 |
|
welkomopdezaak
|
helaas wel, als het een FL release was geweest dan was hij niet eens genomineerd, maar maakt niet uit. volgend jaar mag je alleen stemmen op een schoen als je er een eigen wivah foto van hebt, en ik vind ook dat spencer nooit meer mag antwoorden en warheid *notypo * is dik, dat vind ik ook.
_________________ Miauw.
|
| vr dec 24, 2010 9:42 pm |
|
|