Terug van een zomerstop: De boekenplank. Met enige regelmaat checkt Lacebag een boek dat op de een of andere manier te maken heeft met sneakers en streetwear. Deze keer hebben we Toet aan het werk gezet en heeft zij zich bezig gehouden met het boek Art… [meer]
Wivah’s van de maand – Augustus 2010
Augustus was vooral nat. Nieuwsberichten over wateroverlast, Laura Dekker en extreme overstromingen in Pakistan & China. Zelf de Tukkers moeten hun borst nat maken voor de Nerazzurri. Maar goed, de zomer herfst is al een tijdje aan de gang. Iedereen… [meer]
Filling Pieces FW2010 release @ Acht
Een independent sneakermerk van eigen bodem is iets om trots op te zijn. Daar waar een hoop merken proberen maar falen begon de 20-jarige Guillaume Philibert gewoon zijn eigen lijn. De lancering van nieuwste collectie werd vrijdagavond gevierd in de… [meer]
Kholumn: Foot Patrol
De man met de meest ongezouten mening op Lacebag kruipt zo nu en dan in de digitale pen om zijn gedachtes met het grote publiek te delen. In deze eerste 'Kholumn' behandelt mrkho de comeback van voormalig Londense sneakeremperium Foot Patrol.
Na… [meer]
WIVAHs van de maand – Juli 2010
juli 2010, waar wij vooral niet over voetbal hebben maar wel bijvoorbeeld over de start van de 97e ronde van Frankrijk in Rotterdam. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen. Maar ook over de 94ste editie van de Nijmeegse Vierdaagse, rijkelijke versnaperingen… [meer]
Sneaker Market, Rotterdam | 18-07-2010
Een sneakermarkt in Rotterdam, voorheen niet het meest geslaagde combinatie voor zover wij konden herinneren. Dit keer is het gecombineerd met een driedaags festival dat begon op 16 juli en eindigde op 18 juli. Wij waren alleen op de laatste dag aanwezig,… [meer]
Onitsuka Tiger x Seventyfive instore releaseparty
Partytime! Excellent! Het Amsterdamse Seventyfive, een van de eerste echte sneakershops van Nederland, werkte samen met Onitsuka Tiger aan een speciale Seventyfive editie van het Lay-Up '72 model. Om deze samenwerking te vieren werd er een feestelijke… [meer]
Street Science | State of Mind – 16-17-18 Juli, Rotterdam
State of Mind. Dat is het gezamenlijke motto waarmee het HipHopHuis en 45Live het publiek uit Rotterdam en van ver daarbuiten, kennis laten maken met de HipHopcultuur. State of Mind is een internationaal
HipHopfestival, een samensmelting van het Street… [meer]
Re: Dubstep.
Nice Pauller dik
Geen idee denk dat de meeste mensen trekken die wat stevigeren dub niet
wo maart 10, 2010 6:33 pm
Pauller
Lacebag Family
Ga dan naar Trance Energy ofzo als je t niet trekt, ik hou ook wel van die lauwe dubstep maar voor gewoon thuis. Als ik op een feestje ben wil ik los gaan.
Geregistreerd: vr okt 31, 2008 1:46 am Woonplaats: Rotterdam Noord
Pauller schreef:
Ga dan naar Trance Energy ofzo als je t niet trekt, ik hou ook wel van die lauwe dubstep maar voor gewoon thuis. Als ik op een feestje ben wil ik los gaan.
Wat je nu zegt is echt kort door de bocht hele tijd staan rammen op een feest daar wordt ik echt niet blij van.
_________________ Next level is gay!
wo maart 10, 2010 10:12 pm
Cali
Mr. Unicorn
Pauller schreef:
Bullshit, juist lekker diep is de betere shit. Die harde en oppervlakkige shit all sounds the same. Als je hard wil gaan ga je maar naar een gabberfeest ofzo, nog zo'n fijne vergelijking
_________________ Selling out is the new keeping it real.
wo maart 10, 2010 10:13 pm
bbaadd
Op feestjes vind ik het ragwerk ook beter
wo maart 10, 2010 10:20 pm
Jmfhaatze
bbaadd schreef:
Dat is voor mij ook de reden dat ik bijna niet meer weg ga.
wo maart 10, 2010 10:22 pm
Cali
Mr. Unicorn
Jmfhaatze schreef:
bbaadd schreef:
Dat is voor mij ook de reden dat ik bijna niet meer weg ga.
Ik ga alleen nog af en toe naar bijzondere shizzle... geiom had ik wel willen zien afgelopen weekend bijvoorbeeld.
wo maart 10, 2010 10:33 pm
konoYaro
Lacebag Family
Cheers Peter. Tot 3 uur, dat is weer kut. Dag erop is 2e paasdag dus feestdag-regeling. Dan moet ik dus 4-5 uur op de trein wachten... Tenzij ik bij m'n ex slaap. Of al zo aangepapt ben bij m'n target-chick dat ik daar kan crashen
Jmfhaatze schreef:
Pauller schreef:
Wat je nu zegt is echt kort door de bocht hele tijd staan rammen op een feest daar wordt ik echt niet blij van.
Ik vind ff wat rustigere, diepe dub wel lekker maar in het begin, moet op n gegeven moment wel hard gaan. Maar ieder zn eigen ding natuurlijk. Valt me alleen op de laatste tijd.
Wil je dit de hele avond horen van begin tot eind? Ik zou gek worden als ik 5 uur lang hier naar moest luisteren. Don't get me wrong...ik vind sommige joints echt dik, maar op een gegeven moment trek ik het niet. Vraag me af hoeveel van jullie dit een hele avond aan kunnen/willen horen.
Nieuwe scuba, dikke aanrader imo...
1 Descent 2 Latch 3 Three Sided Shape 4 Minerals 5 On Deck 6 Before 7 Tracers 8 You Got Me 9 So You Think You´re Special 10 Heavy Machinery 11 Glance 12 Lights Out
Pauller schreef:
eens, maar opzouten met die pit achtige taferelen!
_________________ YO. WE GAAAAAAAAAAAAAAAAAN!
zo maart 14, 2010 12:29 pm
konoYaro
Lacebag Family
Dan moet je achterin gaan staan Voorin is de pit. Al vind ik wel dat er een soort van grens moet zijn altijd
Pauller schreef:
konoYaro schreef:
Dan moet je achterin gaan staan Voorin is de pit. Al vind ik wel dat er een soort van grens moet zijn altijd
Inderdaad! Al die irritante wijven/gasten die gaan lopen janken als mensen wel los gaan. Ga lekker achterin staan.
Gewoon niet naar kinderfeestjes gaan dan heb je die wannebee pitjes ook niet.
zo maart 14, 2010 2:45 pm
Cali
Mr. Unicorn
Jmfhaatze schreef:
Pauller schreef:
konoYaro schreef:
Inderdaad! Al die irritante wijven/gasten die gaan lopen janken als mensen wel los gaan. Ga lekker achterin staan.
Whehehe, held....
zo maart 14, 2010 3:01 pm
Machine_Drum
Jmfhaatze schreef:
Pauller schreef:
konoYaro schreef:
Haha!
_________________ The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free and good men die like dogs. There's also a negative side.
Laatst bijgewerkt door Machine_Drum op zo maart 14, 2010 3:17 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
zo maart 14, 2010 3:15 pm
Machine_Drum
Zo eens even die nieuwe Scuba checken trouwens... ben benieuwd!
_________________ The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free and good men die like dogs. There's also a negative side.
zo maart 14, 2010 3:16 pm
Pauller
Lacebag Family
Jmfhaatze schreef:
Pauller schreef:
konoYaro schreef:
Zo eens even die nieuwe Scuba checken trouwens... ben benieuwd!
Wat een fucking lekker album zo op het eerste gehoor!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen