Feedback Feedback    Het is nu za mei 25, 2013 11:16 pm

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 375 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
 feedback forum/frontpage 2.0 | 27/01/2010 
Auteur Bericht
Freelance Ninja

Schoenen: US 10-10.5
Bericht feedback forum/frontpage 2.0 | 27/01/2010
Hoi,

zijn er nog functies/opties die jullie missen op het forum en die graag willen terugzien in de toekomst? De huidige software is niet meer veilig t.o.v. het huidige aanbod.

Denk aan bijvoorbeeld:

- meerdere niveau's subforums. (dus forum-subforum-subforum)
- TS (topicstarter) eigen topic bump, alleen TS kan zijn eigen topic "bumpen"
- maximum breedte foto's aanpassen (800px)
- forum gecentraliseerd of schermvullend?
- huidige thema of een andere kleurstelling (of juist meerdere layouts)?

wivah-gedeelte van CT lijkt mij niet haalbaar, het is echt specifiek van CT. Beside, e-beef levert soms merkwaardige quotes op.

Voor de statistiekennerds onder ons, aantal bezoekers van LB:

Afbeelding

==

tijdens het nuttigen van een lekker bakkie koffie, vroeg ik me af wat jullie eigenlijk van Lacebag vinden. Sinds 1 April zijn wij flink gegroeid qua leden en geplaatste berichten (t.o.v. KoK). Zijn er bepaalde dingen wat beter kan op het forum of frontpage? Het huidige crew/mod opstelling? Of is het alleen maar lof? Afwachtend op jullie reacties met een bak koffie en een roze koek.

note: bannen van gebruikers behoort niet tot de mogelijkheden.

Afbeelding

Laatst bijgewerkt door SHOOTO op ma aug 31, 2009 8:40 am, in totaal 2 keer bewerkt.

ma feb 16, 2009 2:51 pm
Profiel WWW
Hoe verzinnen ze het :')!

Bericht 
Ik vind het over het algemeen een aangenaam forum al merk ik wel dat het leeftijdsverschil en de daarbij behorende posts soms even tot irritatie kunnen leiden.
Maar aan de andere kant doen de "oudjes" waaronder ik zelf ook af en toe er aan mee.

Van de mods merk ik niet zo veel en ik weet af en toe niet eens wie wat doet :P
Zo wist ik lang niet dat Rverse ook een "mod" was zonder echte modfunctie.

De verkooptopics vind ik een stuk beter geworden met de onderscheid in sizes.

Eigenlijk moet ik tot de conclusie komen dat ik graag op lacebag kom en dat het ondanks de kiddo's af en toe toch goed vertoeven is.

ma feb 16, 2009 3:16 pm
Profiel
Lacebag Veteran

Bericht 
Vind het een goed georganiseerd forum, alleen kan ik me soms wel ergeren aan het off-topic gelul in wivah en pick up gedeelte. Verder is en blijft het een internetforum dus moet er naar mijn mening niet zoveel gezeurd worden...Kiddo's die am1 collecties posten worden genadeloos afgemaakt en iedreen praat elkaar vaak na over dat onderwerp...kben zelf ook niet weg van al die kleuren, maar als het me niet aanstaat reageer ik er ook niet op

big-up naar de grondleggers van kok en lb!
ik hoop hier nog lang te blijven hangen

Warhead schreef:
Geen wonder, het is ook een Era...

ma feb 16, 2009 3:23 pm
Profiel

Bericht 
vind dat de mods wel wat vaker/sneller mogen reageren op offtopic reacties, zelf in het begin ook veel gedaan maar ik post al een stuk minder, lacebag is gewoon een vrij rustig forum imo, veel mensen surfen rond en reageren niet, een kleine kern aan mensen die wel veel posten houden het leuk, vind het zeer overzichtelijk allemaal waardoor het rondneuzen op het forum een prettige bezigheid is.

ma feb 16, 2009 3:27 pm
Profiel
Freelance Ninja

Bericht 
Dat er af en toe een discussie wordt gestart, is in feite geen probleem. Maar soms gaat het eindeloos door en vaak ook nergens meer over, dan wordt er wel ingegrepen. En dat gebeurt niet tijdig, niet alle admins/mods kunnen 24/7 op Lacebag zitten.

Verschil tussen "newbs" en "de oude garde" is imo een beetje wack. Iedereen is begonnen met een paar schoenen (behalve wai dan) en waren vast niet allemaal heat paartjes. Nieuwe gebruikers worden af en toe opgevangen door crack, hij verwijst ze dan door naar het voorsteltopic. Goeie zaak.

Als je wil weten welke functies de mods hebben, dan kan je dat hier bekijken. In feite 'modereren' CP, Diet, Subzero en TB bijna alles.

Afbeelding

ma feb 16, 2009 3:51 pm
Profiel WWW
khodachi
khodachi

Bericht 
Onder de 18 wordt niet toegelaten.
Censuur op airmax.
Cloud aan een stok.

ma feb 16, 2009 4:11 pm
Profiel
Made By Human

Schoenen: 11-11.5
Bericht 
Een Khommunistische revolutie is wat men nodig heeft. :lol:

ma feb 16, 2009 4:35 pm
Profiel WWW
Freelance Ninja

Bericht 
Stormlooptopic :')

Gezien het feit er zo weinig reacties zijn, neem ik aan dat jullie allemaal tevreden zijn over Lacebag. Heb je iets te melden, positief of negatief, dan kan je dat gewoon zeggen. Ik sta open voor suggesties, meningen, feedback, noem het maar op.

mrkho schreef:
Onder de 18 wordt niet toegelaten.

Geldt dit ook voor dames? Zo ja, nee.

mrkho schreef:
Censuur op airmax.

Censuur op AMs is niet te doen, Nederland blijft een AM land.

mrkho schreef:
Cloud aan een stok.

Dat kan ook helaas niet, ik heb wel een fijne plaat voor je.

Afbeelding

Afbeelding

ma feb 16, 2009 9:10 pm
Profiel WWW
khodachi
khodachi

Bericht 
HAHAHHAHAHA CLOUD JUST FARTED!

ma feb 16, 2009 10:21 pm
Profiel
is lid van de Taka Hayashi fanclub

Schoenen: 9
Bericht 
Ik moet zeggen het is eigenlijk best goed.
Altijd wel een beef bla bla dingen maja what the ... het is een forum.
Zoals al werdt gezegt size & feedback toevoegen aan verkoop topic is groot + punt.

Tja kwa newbs hoort erbij af en toe lachen, maar dat mag ook wel.
(kwam zelf ook binnen met fel gekleurde adidas op kok)

Minpunten
- Topics die gesloten zijn ook verwijderen
(vindt vaak dat je anders een rotzooi krijgt zo staat er al weken een topic in algemeen sorry foutje voegt niks toe dus ik zou zeggen verwijderen)
- Beetje opruimen
persoonlijk vindt ik het archief niks toevoegen. Aangezien iedreen pics upload op andere servers (die vaak na 1 maand weer weg zijn valt er toch niet veel te zien)
Ik zou zeggen weg ermee.

ma feb 16, 2009 10:41 pm
Profiel

Schoenen: 12
Bericht 
In eerste instantie vind ik het wel een oke forum.

Pluspunten
Vind elke dag wel modellen die ik zoek of waar ik ze kan vinden.
Zie veel nieuwe releases.
Overzichtelijk forum.

Minpunt
Iets teveel asskissers op het forum.

ma feb 16, 2009 10:50 pm
Profiel
?

Schoenen: 10/10.5
Bericht 
Jeltosfive schreef:

Minpunten
- Topics die gesloten zijn ook verwijderen
(vindt vaak dat je anders een rotzooi krijgt zo staat er al weken een topic in algemeen sorry foutje voegt niks toe dus ik zou zeggen verwijderen)
- Beetje opruimen
persoonlijk vindt ik het archief niks toevoegen. Aangezien iedreen pics upload op andere servers (die vaak na 1 maand weer weg zijn valt er toch niet veel te zien)
Ik zou zeggen weg ermee.

als we alles weggooien zijn jullie veel posts kwijt en reken maar dat daar over gebitched word..daarom ook het archief..

btw als je bij photobucket upload blijft alles gewoon staan hoor

fibs schreef:
Big2step..

CHECK MIJN EBAY!!

di feb 17, 2009 1:47 am
Profiel
dikke verrader

Bericht 
ik ben dan wel een van de bazen hier maar:

-mlniveau. Bleeeeh.

positief:
de rest

di feb 17, 2009 10:24 am
Profiel

Bericht 
http://www.lacebag.nl/forum/viewtopic.p ... &start=390

Dit niveau bedoel je? :')

di feb 17, 2009 10:28 am
Profiel
Mark McCulinairy

Schoenen: 9.5 / 10
Bericht 
Ten eerste, ga zo door met het goede werk :)
Het loopt gewoon goed.

Frontpage
Ik verwachte eigenlijk wat meer dingen op het blog, meer posts maar dan ook over wat andere zaken dan waar de volgende sale is. Misschien een interessant artikel geschreven door een lacebag-member.
Misschien interviews met bepaalde members?

De blogs zijn grotendeels al weg, warhead is al sinds NYC niet actief en die van Kho was nooit boeiend geweest. Misschien dat er nieuw lezen in geblazen kan worden door wat forumleden die graag bloggen, Yoecko zijn 356 dagen fotoblog bijvoorbeeld.

Wat ik zelf fijn vond aan ML, is dat je op een newsitem kan reageren in het forum zelf.

Forum
Lay-out:
Prima zo!
Soms heb ik wel het gevoel dat er iets mist. Bijvoorbeeld een lifestyle sub-forum, omdat voor mijn gevoel het Algemeen sub-forum druk oog. Aan de andere kant, als amper iemand wat post in de topics die in dat nieuwe sub-forum passen is het ook niet echt nodig.

Ik weet niet of meer mensen dit hebben, maar het feedback en mededelingen sub-forum ligt zo verborgen onderin. Opzich wel fijn, want je hoeft er over het algemeen niet te komen. Maar belangrijke topics zoals dit topic komen dan niet echt aan de aandacht bij het grote deel van het forum, wat je denk ik wel zou willen. Kan een topic als deze niet sticky gemaakt worden in meerdere sub-fora? Dat zie ik wel eens op andere fora, maar dat kan afhankelijk zijn van de forumsoftware.

Forum input:
Echt top dat zo veel mensen bijdragen aan het posten van nieuwe releases e.d.

Mods:
Ik merk er eigenlijk niet veel van, af en toe een slotje of een stuk rode tekst met een waarschuwing.
Bij zo'n waarschuwing mogen ook wel meteen de berichten waarover het gaat verwijderd worden, nu moeten de andere gebruikers nog tegen die onzin aankijken.
Soms krijgt een topic een slotje, omdat er offtopic gelult wordt of het topic wordt afgekraakt. Vind ik zelf onredelijk omdat er toch mensen zijn die wel bijdragen aan het topic. Daarmee geef je onruststokers eigenlijk hun zin.

En over de mensen hier:
Citaat:
Ik vind het over het algemeen een aangenaam forum al merk ik wel dat het leeftijdsverschil en de daarbij behorende posts soms even tot irritatie kunnen leiden.
Maar aan de andere kant doen de "oudjes" waaronder ik zelf ook af en toe er aan mee.

[b][url=http://www.lacebag.nl][color=#0d6fdc]LACEBAG[/color][color=#ff028c].NL[/color][/url][/b]

di feb 17, 2009 11:14 am
Profiel WWW
Mark McCulinairy

Bericht 
Oja en het sales gedeelte is goed zo met de verschillende maten en feedback.
Ook wel fijn dat iedereen gewoon 1 topic aanmaakt en niet voor ieder item een apart topic!

[b][url=http://www.lacebag.nl][color=#0d6fdc]LACEBAG[/color][color=#ff028c].NL[/color][/url][/b]

di feb 17, 2009 11:52 am
Profiel WWW
khodachi
khodachi

Bericht 
Spenc jij gaat die woorden nog terugnemen dat mijn blog niet interessant is.

di feb 17, 2009 12:33 pm
Profiel
batjakker / Lacebag Mod

Schoenen: 9/9,5
Bericht 
Site is zeker in orde en ook de enige site waar ik actief op ben.

Zoals gezegd, qua opmaak zit alles goed in elkaar. Verdeling, sell/trade/feeback/gezocht allemaal prima.

Qua post gedrag blijft het natuurlijlk internet en kan iedereen roepen wat ie wil (wat ook moet kunnen) maar vind het goed dat er tegenwoordig iets meer wordt ingegrepen.

Asskissin' blijft natuurlijk aanwezig, maar als spambot met mod aspiraties moet je wat he

Frontpage kijk ik eigelijk nooit naar :oops: zou best wat meer op mogen, maar je moet ook de mensen hebben die er tijd in willen/kunnen steken

di feb 17, 2009 12:41 pm
Profiel

Schoenen: 10.5-11
Bericht 
Jmfhaatze schreef:
Minpunt
Iets teveel asskissers op het forum.

Je doet het verkeerd.

di feb 17, 2009 1:17 pm
Profiel
Hiphopkuipje
Hiphopkuipje

Schoenen: 7
Bericht 
wat spenc eigenlijk allemaal al aanhaalt, met name de blogs staan er nu een beetje lui/nutteloos bij...

di feb 17, 2009 1:39 pm
Profiel WWW
Freelance Ninja

Bericht 
Jeltosfive: tja, het archief is eigenlijk wel..een archief om gesloten topics neer te zetten. De liefhebbers kunnen de topics weer terug lezen, oude herinneringen beleven, oude wivahs bekijken etc..

Topics verwijderen is een optie, of zijn mensen zo gesteld op hun postcount?

Spenc: het verschuiven van secties is geen probleem, misschien krijg je dan meer reacties of feedback. Maar hoe je in diverse secties kan "sticky'en", dat weet ik eigenlijk niet. Volgens mij is dat niet mogelijk met de huidige pbpbb software.

Een lifestyle sectie is zo algemeen, daar past eigenlijk alles wel in. Wat zou je daar onder willen zien? Imo zit het algemeen gedeelte wel goed in elkaar. Zo blijft alles een beetje compact in plaats dat je meerdere secties hebt, zoals een fotografie/art sectie, sport sectie etc..

Een blog onderhouden is ook veel werk en je moet ook zin hebben om dagelijks iets te schrijven wat boeiend is. Maar dat de frontpage wat gevarieerder moet worden, daar ben ik het met je eens.

iig bedankt voor jullie reacties. Allemaal!

Afbeelding

di feb 17, 2009 1:46 pm
Profiel WWW
Mark McCulinairy

Bericht 
Citaat:
Een lifestyle sectie is zo algemeen, daar past eigenlijk alles wel in. Wat zou je daar onder willen zien? Imo zit het algemeen gedeelte wel goed in elkaar. Zo blijft alles een beetje compact in plaats dat je meerdere secties hebt, zoals een fotografie/art sectie, sport sectie etc..

Precies, dat idee heb ik er ook bij. Dan wordt het ook weer het zoveelste sub-forum, alleen krijg ik soms wel het gevoel. Maar zoals ik al zei is het gewoon niet nodig.

di feb 17, 2009 1:58 pm
Profiel WWW
khodachi
khodachi

Bericht 
Persoonlijk vind ik dat er teveel topics zijn..
Fototopic,algemene fotografie,leuke plaatjesboabla,fotocontest,softwaretopics,etc

di feb 17, 2009 2:36 pm
Profiel

Bericht 
Vind het eigenlijk wel een topforum, mensen bitchen af en toe wel is maar tis niet voor niets internet.

heb nix te klagen, nooit echt een probleem ofzo gehad toen ik hier net begon te posten werd wel geholpen en alles met tagged pics,(had geen flauw idee). En heb onwijs veel aan de verkoop topics gehad

di feb 17, 2009 2:39 pm
Profiel
?

Schoenen: 10/10.5
Bericht 
het nadeel is dat we bijvoorbeeld bij het blijeaankop topic niets kunnen verwijderen op grote schaal tegelijk omdat het topic te groot is..

dus als het zo doorgaat maken we er een nieuw topic van

fibs schreef:
Big2step..

CHECK MIJN EBAY!!

di feb 17, 2009 3:00 pm
Profiel
Resellinator
Resellinator

Schoenen: 10.5
Bericht 
ten 1e heb geen zin al die posts boven mij te lezen.

Frontpage is nutteloos. Kijkt niemand op als er de zelfde info op staat wat je ook op t forum kan lezen. Daarnaast vind ik de resolutie kut, het forum is nu een balk dat nog geen eens de helft van mn beeldscherm bedekt, (oud nieuws mja )

Misschien is een extra knop voor grof taalgebruik of opmerkingen die niet kunnen wel een optie. Dat zorgt voor minder werk voor de mods en daar kunnen alle gebruikers aan meewerken.
Dat je bijv. bij een x aantal waarschuwingen een ban krijgt voor een dag, wat steeds langer wordt.

En hoezo worden alle grote topics verwijderd? Maakt toch niks uit of je er 1 heb van 500 pages of 2 van 250?
Bullshit die kan wel gewoon verwijderd worden( bijv om de maand)

Als laatste vind ik het shopping guide echt een rotzooi. Maar dit geld voor vele andere categorieen.

*edit*

ik vind het nu ook irritant dat mededelingen nu van boven staat..

VERDER HELEMAAL TOP :D EN VERMAAK ME HIER AL?? 2.5 JAAR????

di feb 17, 2009 3:55 pm
Profiel
Hiphopkuipje
Hiphopkuipje

Schoenen: 7
Bericht 
er zit idd opzich wel een punt in dat die feedbackunit nu eerder in het oog springt en dus eerder gelezen wordt, maar normaliter wordt er hier amper gepost, en is het vrij irritant dat het nu juist bovenaan staat...

di feb 17, 2009 5:24 pm
Profiel WWW
Meissie

Schoenen: 10,5 - 11
Bericht 
Ben het wel met toet eens kan je het niet in elk verkoop topic zetten net zo als de regels

di feb 17, 2009 5:34 pm
Profiel

Schoenen: 9
Bericht 
SHOOTO schreef:
Jeltosfive: tja, het archief is eigenlijk wel..een archief om gesloten topics neer te zetten. De liefhebbers kunnen de topics weer terug lezen, oude herinneringen beleven, oude wivahs bekijken etc..

Topics verwijderen is een optie, of zijn mensen zo gesteld op hun postcount?

Naja vooral de oude zoals ik al zij bijvoorbeeld in het algemeen topic staat al een tijdje sorry verkeerd.
Zoits zou van mij weg mogen net als alles wat een slotje heeft gewoon clean up.

PS ik zou er niet wakker van liggen als hierdoor mij post aantal minder wordt.
PS 2 het archief kan ik wel begrijpen dat dit niet weg kan.

di feb 17, 2009 9:50 pm
Profiel
Alles past gewoon!

Bericht 
Mensen als Blaaszak, daar wordt ik nou moe van...

http://lacebag.nl/forum/viewtopic.php?f=57&t=19432

di feb 17, 2009 10:05 pm
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 375 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende